søndag 22. november 2009

Skisse 34, Skissedillautfordring


Denne uka har jeg scrappet et avisinnlegg som sto på trykk i et lørdags-VG i sommer. Det er skrevet av Brage, nevøen min på 18 år. Selvfølgelig må en stolt tante spare på slike skatter, og også skryte av det.
Jeg bruker ofte avisklipp i scrappingen min, for da får jeg ferdig tekst til å dekke forballcuper og korpskonserter.
Denne LO'en har jeg laget med ark fra Scenic Route, som passet godt til skole/avis-historien. Dessverre ble det litt for store kontraster mellom ark, utklipp og thickers da jeg fotograferte for å legge det på bloggen.

2 kommentarer:

  1. Ja Brage har jeg hørt mye skryt om.... Han er tydeligvis også en habil debattant siden han har kommet i avisen. Du verden! Ikke verst!

    SvarSlett
  2. Superkul LO! Så morsomt med et søskenbarn på Gjøvik - som kommer på trykk i selveste VG. Likte veldig godt arket, sømmen (?) og detaljene.

    SvarSlett