søndag 31. januar 2010

Award



Fikk denne hyggelige "utmerkelsen" av Marianne, og reglene er som følger:

1. Kopier Awarden til bloggen din
2. Link til personen som ga den til deg
3. Fortell 7 interessante ting om deg selv
4. Velg 7 blogger du videresender den til
5. Link til deres blogger
6. Legg kommentar i bloggene deres slik at de får vite om awarden


Fortelle 7 ting om meg selv er en utfordring, men det er vel verdt et forsøk:

1. Jeg er barndomsvenn med Berit, en kjempegod scrapper
2. Jeg er glad i å dekorere kaker
3. Jeg har en stor samling med pepperkakeformer
4. Liker klistremerker
5. Jobber med kollektivtrafikken i Oslo
6. Liker å se krim på TV
7. Har meldt meg på kurs på Gjøvik sammen med med svigerinne


Å velge 7 blogger ble en for stor utfording, de få jeg kjenner fikk awarden samtidig som meg. Jeg håper det ikke er 7 års ulykke å være den som bryter kjedebrevet, og så får jeg ha som mål å bli en bedre blogger. Og kanskje jeg møter noen hyggelige blogger på Grorudtreffet i april.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar